4 сфери, в яких ми можемо допомогти агентствам

article illustration

Багато агентств вже користувалися нашими послугами у різних сферах діяльності. Існує безліч методів застосування наших розробок, тому сьогодні ми хочемо надихнути Вас ними. Пропонуємо розглянути 4 креативні способи використання social listening , які допоможуть Вам під час виконання різних проектів та завдань.

1. Оцінка ефективності кампанії

Шляхи поширення кампаній, відлуння про їх перебіг, найпопулярніші лідери думок та емоції, пов’язані з ними - це та ще багато іншого ми можемо визначити за допомогою нашої системи. Дане дослідження буде корисним для Вас та Ваших клієнтів, адже воно зможе дати розгорнутий відгук про цікаві для вас кампанії.

2. Аналіз сприйняття та відгуків користувачів

Маючи групу для аналізу та коло інтересів-ми вже рухаємося у правильному напрямку: визначаємо та оцінюємо хаби даної цільової групи, її лідерів думок, коментарі, поширені на форумах та у фейсбуці. Це спрощує розуміння онлайнової активності навіть тих груп, які важко доступні, або спільнот із особливими інтересами.

3. Підтримка Influence-маркетингу

Співпраця з інфлюенсерами є дієвою не тільки тому, що вони відомі великій кількості людей, а й через те, що вони знають найкраще свою аудиторію та можуть її швидко активізувати. Завдяки цьому до їхніх контентів відноситься велика кількість коментарів та думок, що дає хорошу можливість для їх подальшого аналізу. За допомогою даної функції можна проаналізувати активну аудиторію інфлюенсера, образ блогера / влогера та його подальші зміни, а також які думки та коментарі виникають у інтернет-користувачів про продукт рекламований ним.

4. Розгорнутий аналіз Facebook-спільнот та хабів

Популярні Facebook-спільноти містять багато цінної інформації, зокрема - зібрані у тематичні групи думки та коментарі приватних осіб на різні теми. Але хто має час та сили переглядати всі розмови, читати всі запитання, шукати лідерів думок, збирати найважливіші інсайти? Ми маємо для Вас хорошу новину - Zurvey здатний вирішити цю проблему! Вашим завданням буде лише вибрати потрібну групу для аналізу (або і цей вибір можете довірити нам ), а все інше ми зробимо замість Вас.

ЯКЩО ВАС ЦІКАВИТЬ В ЧОМУ ЩЕ МОЖЕ БУТИ КОРИСНИМ SOCIAL LISTENING ДЛЯ ВАШОГО БРЕНДУ, ПІДПРИЄМСТВА ЧИ АГЕНСТВА, ОЗНАЙОМТЕСЯ З ІНШИМИ НАШИМИ СТАТТЯМИ.

ЯКЩО ВИ БАЖАЄТЕ БЕЗКОШТОВНО СПРОБУВАТИ НАШУ СИСТЕМУ, ПОПРОСІТЬ ДЕМО-ВЕРСІЮ, І МИ НЕГАЙНО ЗВ’ЯЖЕМОСЬ З ВАМИ.

Share:

Do you have a story, article or research about branding and social listening? Be our guest writer! How? Just download our guide here, write us and we'll publish your article.