5 нових діаграм вже на борту Neticle!

article illustration

Команда Neticle постійно працює над удосконаленням власної системи, прагнучи створити найзручніші та найавтоматизованіші рішення для медіа-моніторингу та аналізу. Кожного разу, на щотижневих нарадах, ми ставимо собі питання: як за допомогою одного кліку показати якомога більше інсайтів? Протягом минулих тижнів ми зосереджено працювали над цією проблемою і в результаті створили п’ять діаграм, принцип дії яких ґрунтується на потребах та відгуках наших клієнтів. З їхньою допомогою Ви можете швидко зрозуміти, що інтернет-користувачі думають про Вас, Ваш бренд чи продукт!

Чим корисні нові діаграми?

За допомогою нових графіків можна легко визначити популярних лідерів думок, з якими варто підтримувати зв’язок, дізнатися які якості Вашого бренду подобаються покупцям та що відрізняє Вашу компанію від конкурентів. Знаючи цю інформацію Ви можете використати її для підвищення власної репутації. Наші графіки створені так, щоб показати позитивні та негативні відгуки і продемонструвати, яку силу впливу вони мають, з точки зору частоти їх появи.
Наприклад, у Вашого продукту дуже хороше співвідношення ціни-якості, але якщо графік “Карта тем” показує, що згадки про цю інформацію з’явилися в Інтернеті лише декілька разів, то Вам потрібно більше наголошувати на цю позитивну якість.

Ми багато спілкуємось з нашими клієнтами, щоб зрозуміти, яких нововведень вони потребують для кращої підтримки їх роботи, і які саме функції є для них корисними, тому всі діаграми ми створювали на основі потреб наших користувачів.

Під час розробки ми присвячуємо багато енергії, щоб продумати кожну деталь.

Наприклад, неабияким викликом для нас є бажання одночасно задовольнити потреби аналітиків та бізнес-клієнтів, а також не дозволяти оновленням поставити під загрозу рівень комфорту будь-кого з них.

Як гадаєте, чи вдалися наші нововведення? Ознайомтеся з новими діаграмами, а потім випробуйте їх!

Карта тем

Карта тем показує скільки разів згадуються головні теми, пов'язані з Вашим ключовим словом, і яка їхня полярність. Даний графік допоможе швидко і легко зрозуміти, що подобається або не подобається споживачам у Вашому продукті чи бренді та співставити цю інформацію з сильними та слабкими сторонами інших учасників ринку.

Теми, що стосуються компаній Київстар та Vodafone.
Теми, пов'язані з компанією Київстар. Спробую для власного бренду!

Карта ключових слів

На цій карті ми розмістимо всі Ваші ключові слова на графіку, який показує, скільки разів і в якій полярності вони відображаються в Інтернеті.
Ця діаграма особливо корисна для аналізу діяльності конкурентів, тут Ви можете побачити, скільки говорять про конкурентів, і наскільки їх рейтинг є позитивний чи негативний - тобто, від кого Ви працюєте краще та кого потрібно наздоганяти. Крім того, Ви можете вибрати, які типи контенту хочете переглянути, щоб мати можливість окремо передивлятися статті в газетах та відгуки, які формуються у соціальних мережах.

Згадки про Київстар, Lifecell та Vodafone у пресі та Facebook.
Згадки про Київстар, Lifecell та Vodafone у пресі та Facebook. В мене також є ключове слово, яке я хотів би проаналізувати!

Карта авторів

На цьому графіку можна побачити, скільки разів окремі автори згадують Ваше ключове слово та в позитивному чи негативному світлі вони про нього говорять. За допомогою “Карти авторів” можна визначити хто пише про Вас багато позитивного та хто коментує найактивніше, адже з цими людьми варто розпочати якусь співпрацю. Також з цього графіку можна дізнатися і те, хто висловлюється про Вас негативно, тому, можливо, варто прикласти зусилля для того, щоб зробити цих людей більш прихильними до Вашого продукту.

Карта авторів, які у своїх публікаціях згадують про Київстар, Lifecell та Vodafone.
Карта авторів, які у своїх публікаціях згадують про Lifecell та Vodafone. Я також хочу знати, хто пише про мене!

Карта веб-сайтів

Крім авторів,схожим способом, можна визначити веб-сайти, на яких багато разів згадуються Ваші ключові слова в позитивному чи негативному контексті.

Карта веб-сайтів, в яких згадуються Київстар, Lifecell та Vodafone.
Карта сайту, де згадується Київстар. Хочу спробувати цю нову діаграму!

Моніторинг сторінок Facebook

Тут Ви можете побачити, які сторінки Facebook найбільше згадують Ваше ключове слово і чи були ці коментарі позитивними або негативними. Завдяки цьому чарту можна швидко дізнатися на які Facebook сторінки потрібно звернути увагу, тому що вони публікують про Вас багато хорошого або поганого.

Сторінки Facebook, у яких найчастіше згадується про Київстар, Lifecell та Vodafone.
Сторінки Facebook, у яких найчастіше згадується про Київстар, Lifecell та Vodafone. Я також хотів би дізнатися більше про Neticle!

Платформа Neticle постійно оновлюється на основі відгуків наших користувачів та клієнтів. Незабаром у нас з’являться нові розробки, підпишіться на нашу розсилку, якщо Ви не хочете пропустити їх!

Share:

Do you have a story, article or research about branding and social listening? Be our guest writer! How? Just download our guide here, write us and we'll publish your article.