Приклади практичного використання онлайн-аналізу ЗМІ

article illustration

Система neticle - це сервіс, який доступний у веб-браузері. Neticle проводить моніторинг публічного web-у (інформаційних порталів, форумів, блогів і соціальних мереж) у режимі реального часу. Дана система дає можливість простежувати задані ключові слова, а на основі отриманих даних автоматично аналізувати їх.

З власного досвіду та завдяки спілкуванню з клієнтами можемо виділити наступні аспекти в області онлайн-аналізу засобів масової інформації.

Управління репутацією

- це постійне слідкування і порівняння власного показника рівня відгуків з рівнем відгуків конкурентів.

  • якщо цей показник у конкурентів значно кращий від нашого показника , варто перевірити, чому в інтернеті про них пишуть більше позитивних відгуків (і менше негативних). Потрібно дізнатися, як можна відтворити їх успіх.
  • якщо стався негативний стрибок у показниках рівня відгуків, то потрібно перевірити з чим це пов’язано. До причин негативного стрибка можна віднести: погіршенням сервісу та появу негативних новин.

Розробка послуг \ продуктів

Негативні відгуки, які найчастіше зустрічаються про бренд, продукт чи послугу варто розглядати в якості пункту розвитку послуг.

  • позитивні відгуки про конкурентів показують на те, що цінують у їх діяльності клієнти. Якщо про Вашу послугу, чи продукт є важливе позитивне висловлення, яке не з’явилося в інтернеті, то варто покращити методи спілкування з аудиторією або врахувати це під час розвитку послуг. Таке недопрацювання негативно впливає на розвиток Ваших продуктів чи послуг.
  • негативні висловлювання про конкурентів в інтернет-мережі вказують, на те, що саме користувачам не подобається у їхніх послугах чи товарах. Знання цієї інформації також можна використати для розвитку власних послуг, покращення конкурентоспроможності і комунікації.

У системі Neticle можна налаштувати декілька аспектів для бренду\послуги\ товару. Для їх розвитку систему використовують по аналогічних принципах. Цими аспектами можуть бути : цінова політики, доступність, якість, побічні ефекти, обслуговування клієнтів, збір, адміністрація чи інші більш конкретні області.

Аналіз конкуренції

Частота згадок у Neticle відображається за допомогою графіків. На Neticle графіках можна слідкувати за частотою появи згадувань. За допомогою даного налаштування можна дізнатися коли веб-присутність конкурента значно змінюється за якістю або кількістю: наприклад, внаслідок нової кампанії, події, веб-мемів чи пліток.

Визначення причин міграції

Збір та аналіз звернень та публікацій може допомогти створити стратегії збереження клієнтів.

  • Автори коментарів і статей можуть бути конкретними клієнтами, яких можна ідентифікувати по імені, і яким можна відіслати пропозицію співпраці.
  • Зниження кількості числа міграції клієнтів доводить успішність стратегії їх утримування. (Природно, що зростання цього числа явно це спростовує.)
  • Пов'язана з цим "хмара слів "може виявити основні причини міграції.

Підтримка планування маркетингової кампанії

  • Основні позитивні відгуки, пов'язані з брендом або продуктом, можуть використовуватися для формування повідомлень, а також стають поштовхом для цілеспрямованої кампанії, за допомогою якої можна реагувати на негативні відгуки.
  • Можна дослідити, на який канал і коли слід розмістити меседж (в який день тижня, о котрій годині).
  • Можна зібрати дані про те, що автори яких сайтів / каналів відповідають найбільш позитивно або негативно на повідомлення, меседжі, пов'язані з Вашими ключовими словами.
  • Можна бачити, яким є типовий ефект поширення подібних / конкуруючих кампаній в мережі.

Відстеження / оцінка маркетингових кампаній

  • Залежно від показника рівня думок можна відстежити, які попередні кампанії і за який період були успішними?
  • Чи мала кампанія позитивний вплив на веб-оцінку ключових слів? (Чи збільшився показника рівня думок?)
  • Чи збільшилася, внаслідок кампанії, кількість згадок ключових слів в Інтернеті?
  • Як поширюється повідомлення про кампанію в Інтернеті.

Підтримка продажів

Збір інформації про те, на яких сайтах просять поради потенційні покупці про покупку нового продукту чи послуги. Зареєструвавшись на відповідних сайтах / форумах, з'являється можливість впливати на рішення покупців.

Підтримка продажів і медіабаінг

За допомогою нашого сервісу Ви можете зібрати інформацію про те, на яких каналах і веб-сайтах покупці цікавляться Вашими продуктами або послугами.
Перш ніж розробити стратегію онлайн-реклами, варто переглянути яку рекламну політику веде платформа на якій Ви хочете розмістити своє оголошення. Потрібно дізнатися, як часто на сайті зачіпаються теми, пов'язані з брендом або продуктом, і в якому контексті їх представляють.

Виявлення та управління ватажками

В основних типах соціальних мереж - блоги, форуми, Facebook, Twitter - варто досліджувати наступні питання:

  • Хто є авторами, які пишуть найбільшу кількість позитивних дописів? - Варто інформувати аторів позитивних дописів про останні новини, кампанії, події і рекламні акції ,навіть у формі прес-релізів.
  • Хто є авторами, які пишуть найбільшу кількість негативних дописів? - Особистий контакт може пом'якшити негативний підхід, після ідентифікаціі особистості можна вплинути на її думку.
  • Які є основними позитивними сайтами? - Ви можете приєднатися до діалогу на сайті і збільшити відданість. (На ці сайти варто розмістити рекламу.)
  • Які є основними негативними веб-сайтами? - Якщо у вас є відомий наклепник, ви можете відстежувати його діяльність, вступати в діалог на сайті, відповідати на критики і виправляти неправильні уявлення.

Підтримка контент-менеджменту веб-сайту та соціальних мереж

  • На основі веб-відгуків найбільш популярні позитивні атрибути і фрази можуть бути сфокусовані на веб-сайтах і сайтах соціальних мереж.
  • На основі негативних відгуків можна змінити комунікацію високо критичних елементів на веб-сайті та в соціальних мережах.

Підтримка Facebook комунікації односпрямованого характеру

Можна дізнатися, в який день тижня, в який час дня розмовляють найбільше про брендові або тематичні дані. При створенні Ваших повідомлень слід використовувати основні позитивні терміни, пов'язані з Вашим брендом або продуктом.

Підтримка діяльності Social Media Support

  • На яких сайтах найчастіше шукають інформацію про продукт / послугу? - Потрібно регулярно відвідувати ці сайти, а особа, яка зареєструється на них, від імені фірми(підприємства ), має допомагати у вирішенні проблем і отриманні правильної інформації
  • Чи існують часто згадувані проблеми? - Ви повинні бути краще підготовлені з цих питань, тому що теми, які часто розбираються в Інтернеті, будуть часто з'являтися і при роботі з клієнтами.
  • Можна безпосередньо реагувати на скарги або запити клієнтів.
  • Знаходження скарг і створення відповідних повідомлень: публікуйте рішення проблем, поділіться проблемою і її вирішенням - це може бути корисним і для інших споживачів.

Підготовка зведених лідерських звітів

  • Neticle дозволяє легко створити звіт в Інтернеті.
  • Звіт індивідуально редагується і може бути створений з довільних елементів та перетворений в формат PDF одним клацанням миші.
  • Всі графіки Neticle можуть бути експортовані у формати png і csv, тому їх дуже легко вставляти в будь-який документ або презентацію.

Швидке дослідження громадської думки

  • Збір і аналіз веб-відгуків на цю тему - це дешевше і швидше рішення, ніж проведення традиційних опитувань

Поліпшення CSR комунікації

  • Яке поширення і відлуння корпоративних повідомлень CSR в Інтернеті?

В даний час, грунтуючись на угорських веб-текстах, ми можемо створити бізнес-цінність зазначеним вище чином, але ми працюємо над розширенням наших послуг, і вітаємо всі ваші подальші ідеї.

ЯКЩО ВИ БАЖАЄТЕ БЕЗКОШТОВНО СПРОБУВАТИ НАШУ СИСТЕМУ, ПОПРОСІТЬ ДЕМО-ВЕРСІЮ, І МИ НЕГАЙНО ЗВ’ЯЖЕМОСЬ З ВАМИ.

Share:

Do you have a story, article or research about branding and social listening? Be our guest writer! How? Just download our guide here, write us and we'll publish your article.