Приклади практичного використання онлайн-аналізу та управління репутацією

article illustration

Система Neticle - це доступний, у веб-браузері, сервіс. Він моніторить публічний web (інформаційні портали, форуми, блоги і соціальні мережі), на основі ключових слів, у режимі реального часу. За допомогою нашої системи можна легко аналізувати дані та керувати онлайн-репутацією.

З власного досвіду та завдяки спілкуванню з клієнтами можемо виділити наступні аспекти в області онлайн-аналізу засобів масової інформації.

Управління репутацією - це постійне слідкування і порівняння власного показника рівня відгуків з рівнем відгуків конкурентів.

  • якщо цей показник у конкурентів значно кращий від нашого показника, варто перевірити, чому в Інтернеті про них пишуть більше позитивних відгуків (і менше негативних) . Потрібно дізнатися, як можна відтворити їх успіх.
  • якщо стався негативний стрибок у показниках рівня відгуків, то потрібно перевірити з чим це пов’язано. До причин негативного стрибка можна віднести: погіршенням сервісу та появу негативних новин.

Аналіз конкуренції

Частота згадок у Neticle відображається за допомогою графіків. На Neticle графіках можна слідкувати за частотою появи згадувань. За допомогою даного налаштування можна дізнатися, коли сприйняття конкурента різко падає або зростає: наприклад, внаслідок нової кампанії, події, веб-мемів чи пліток.

Визначення причин міграції

Збір та аналіз звернень та публікацій може допомогти створити стратегії збереження клієнтів.

  • Автори коментарів і статей можуть бути конкретними клієнтами, яких можна ідентифікувати по імені, і яким можна надіслати пропозицію співпраці.
  • Зниження кількості числа міграції клієнтів доводить успішність стратегії їх утримання. (Природно, що зростання цього числа явно це спростовує.)
  • Пов'язана з цим "хмара слів "може виявити основні причини міграції.

Відстеження / оцінка маркетингових кампаній

  • Залежно від показника рівня думок можна відстежити, які попередні кампанії і за який період були успішними?
  • Чи мала кампанія позитивний вплив на веб-оцінку ключових слів? (Чи збільшився показника рівня думок?)
  • Як поширюється повідомлення про кампанію в Інтернеті.

Виявлення шанувальників та критиків, управління ними

При аналізі та керуванні онлайн-репутацією варто досліджувати основні типи соціальних мереж - блоги, форуми, Facebook, Twitter, Instagram

  • Хто є авторами, які пишуть найбільшу кількість позитивних дописів? - Варто інформувати авторів позитивних дописів про останні новини, кампанії, події і рекламні акції ,навіть у формі прес-релізів.
  • Хто є авторами, які пишуть найбільшу кількість негативних дописів? - Особистий контакт може пом'якшити негативний підхід, після ідентифікації особистості можна вплинути на її думку.
  • Які основні позитивні сайти? - Ви можете приєднатися до діалогу на сайті і збільшити відданість. (На ці сторінки варто розмістити рекламу.)
  • Які основні негативні веб-сайтами? - Якщо у вас є відомий наклепник, ви можете відстежувати його діяльність, вступати в діалог на сайті, відповідати на критику і виправляти неправильні уявлення.

Підтримка діяльності Social Media Support

  • Чи існують часто згадувані проблеми? - Ви можете краще підготуватися з цих питань, тому що теми, які часто розбираються в Інтернеті, будуть регулярно з'являтися і при роботі з клієнтами.
  • Можна безпосередньо реагувати на скарги або запити клієнтів.
  • Знаходження скарг і створення відповідних повідомлень: публікуйте рішення проблем, поділіться проблемою і її вирішенням - це може бути корисним і для інших споживачів.

Швидке дослідження громадської думки

  • Збір та аналіз веб-думок про власні судження чи судження наших конкурентів - це дешевше і швидше рішення, ніж проведення традиційних соціологічних опитувань.

Поліпшення CSR комунікації

  • Яке поширення і відлуння корпоративних повідомлень CSR в Інтернеті?

В даний момент, ми можемо аналізувати і керувати онлайн-репутацією українських веб-ресурсів вищезгаданим способом, але наша команда працюємо над розширенням цього списку і ми вітаємо будь-які подальші ідеї.

ЯКЩО ВАС ЦІКАВИТЬ В ЧОМУ ЩЕ МОЖЕ БУТИ КОРИСНИМ SOCIAL LISTENING ДЛЯ ВАШОГО БРЕНДУ, ПІДПРИЄМСТВА ЧИ АГЕНТСТВА, ОЗНАЙОМТЕСЯ З ІНШИМИ НАШИМИ СТАТТЯМИ.
ЯКЩО ВИ БАЖАЄТЕ БЕЗКОШТОВНО СПРОБУВАТИ НАШУ СИСТЕМУ, ПОПРОСІТЬ ДЕМО-ВЕРСІЮ, І МИ НЕГАЙНО ЗВ’ЯЖЕМОСЬ З ВАМИ.

Share:

Do you have a story, article or research about branding and social listening? Be our guest writer! How? Just download our guide here, write us and we'll publish your article.