Як моніторинг соціальних медіа допомагає маркетингу?
Більш ефективний маркетинг на основі інформації, отриманої з веб-відгуків

article illustration

Яке відношення має маркетинг до текстів, які поширюються в інтернеті? Звичайно, перша асоціація, яка спадає на думку, що це ті тексти, які виходять з “пера” маркетологів і стосуються на пряму їх діяльності. Але все не так просто, адже публікації, які ширяться в онлайн - просторі відносяться не тільки до результатів маркетингової діяльності, але є її початковою точкою. Це стане можливим лише тоді, коли ми звернемо на них увагу і намагатимемося зрозуміти їх зміст. Тут на допомогу приходить моніторинг соціальних медіа.

Прийнято вважати, що те, про що не пишуть в інтернеті, того й не існує. Як банально б це не звучало, але дане твердження містить в собі частину правди. У наш час ні для кого не складе проблеми віднайти інформацію про певні сервіси, переглянути характеристики продуктів чи порівняти пропозиції різних виробників між собою. Все це можна з легкістю зробити за допомогою інтернет -мережі та ноутбука чи смартфона. Сьогодні все більшої популярності набуває двостороння комунікація: ми не тільки питаємо - ми даємо відповіді, ми не тільки шукаємо щось в Інтернеті - ми коментуємо цікаві для нас теми і цим самим формуємо суспільну думку.

Онлайн-коментування - природне і повсякденне явище нашого життя. Щодня Інтернет поповнюється великою кількістю контенту, створеного для споживачів та клієнтів. Та все більше й більше з'являється в мережі дописів, які пишуть самі споживачі про той чи інший продукт. Ці публікації з'являються на просторах соціальних мереж, у вигляді постів та коментарів. Всі ці записи є дуже важливими, адже за один день в українському web-і з'являється близько півмільйона фейсбук-постів, 20 000 твітів, 6000 статей і 300 публікацій у блогах.

Між цими постами і записами можна знайти похвалу і образу, рекомендації та критику, багатослівні рецензії та малослівні відгуки, справедливі зауваження і роздуті перебільшення. Всі пости, статті і коментарі носять у собі дуже потрібну інформацію. Вони можуть бути корисними, але разом з тим їх обробка та аналіз займає багато часу. Перегляд великої кількості такого роду даних є непосильним для однієї людини. Саме у вирішенні цього завдання допомагає компанія Neticle, яка проводить моніторинг соціальних медіа ресурсів у Інтернеті.

Neticle - це веб-сервіс, який займається моніторингом публічно-доступного українського web-у. За допомогою цієї послуги можна з легкістю зібрати, зберегти, проаналізувати всі потрібні інтернет-контенти, а саме: інформаційні портали, форуми, блоги, соціальні мережі. Після цього система автоматично вибирає з цих даних потрібну інформацію, аналізує її зміст та всі прив'язані до неї коментарі. За допомогою Neticle можна отримати чітку картину інтернет - згадок про власну компанію, товар, послугу. Крім цього можна дізнатися більше про конкурентні компанії або ознайомитися з новими ринковими та промисловими трендами.

В чому допомагає моніторинг соціальних медіа?

Моніторинг соціальних медіа- є важливою зброєю в арсеналі маркетологів. З його допомогою можна слідкувати як змінюється суспільна думка, стосовно Вашого продукту, послуги або компанії. Ці знання допоможуть у ефективному управлінні репутацією. А за допомогою функції моніторингу партнерів\клієнтів та конкурентів можна отримати не тільки повну ринкову картину їх дій, але й вчасно і ефективно зреагувати на активність конкурентних компаній. Аналіз відгуків та коментарів може бути корисним у багатьох сферах трудової діяльності, а саме у аналізі причин незадоволення клієнта, та в подальшому вирішенню проблем, які з цим пов'язані у ціннісному просуванні нових товарів та проектів, у створенні та проведенні успішних та вдалих маркетингових кампаній. Ідентифікація найпопулярніших дописувачів та коментаторів по даній темі, визначення лідерів думок - все це представляє величезну перевагу в завоюванні цільової аудиторії.

ЯКЩО ВАС ЦІКАВИТЬ В ЧОМУ ЩЕ МОЖЕ БУТИ КОРИСНИМ МОНІТОРИНГ СОЦІАЛЬНИХ МЕДІА ДЛЯ ВАШОГО БРЕНДУ, ПІДПРИЄМСТВА ЧИ АГЕНТСТВА, ВІДВІДАЙТЕ НАШ ВЕБ-САЙТ.
ЯКЩО ВИ БАЖАЄТЕ БЕЗКОШТОВНО СПРОБУВАТИ НАШУ СИСТЕМУ, НАПИШІТЬ НАМ, І МИ НЕГАЙНО ЗВ’ЯЖЕМОСЬ З ВАМИ.

Do you have a story, article or research about branding and social listening? Be our guest writer! How? Just download our guide here, write us and we'll publish your article.