Як допомагає social listening маркетингу? Більш ефективний маркетинг на основі інформації, отриманої з веб-відгуків

article illustration

Яке відношення має маркетинг до текстів, які поширюються в інтернеті? Звичайно, перша асоціація, яка спадає на думку, що це ті тексти, які виходять з “пера” маркетологів і стосуються на пряму їх діяльності. Але все не так просто, адже тексти, які ширяться в онлайн - просторі відносяться не тільки до результатів маркетингової діяльності, але і є її початковою точкою. Це стане можливим лише тоді, коли ми звернемо на них увагу і намагатимемося зрозуміти їх зміст. Тут на допомогу нам приходить social listening.

Кажуть, те чого не можна знайти в GOOGLE, того й не існує. Наскільки банально б це не звучало, але дане твердження носить в собі частинку правди. У наш час ні для кого не складе проблеми віднайти інформацію про певні сервіси, переглянути характеристики продуктів чи порівняти пропозиції різних виробників між собою. Все це можна з легкістю зробити за допомогою інтернет -мережі та ноутбука чи смартфона. Сьогодні все більшої популярності набуває двостороння комунікація: ми не тільки питаємо - ми даємо відповіді, ми не тільки шукаємо щось в інтернеті - ми коментуємо цікаві для нас теми і цим самим формуємо суспільну думку.

Онлайн-коментування - природнє і повсякденне явище нашого життя. Щодня інтернет поповнюється великою кількістю інформації: статтями, які з'являються на сайтах і блогах, записами і коментарями у соціальних мережах та на форумах. Всі ці записи є дуже важливими, адже за один день в угорськомовному web-і з'являється близько півмільйона фейсбук-постів, 20 000 твітів, 6000 статей і 300 записів у блогах. Між цими постами і записами в однаковій кількості можна знайти похвалу і образу, рекомендації та критику, багатослівні рецензії та малослівні відгуки, справедливі зауваження і роздуті перебільшення.

Всі пости, статті і коментарі носять у собі дуже потрібну інформацію. Вони можуть бути корисними, але водночас з тим їх обробка та аналіз займає багато часу. Перегляд великої кількості такого роду даних є непосильним для однієї людини. Саме для вирішення цього завдання надає допомогу компанія Neticle, яка займається моніторингом засобів масової інформації у інтернет мережі.

Neticle - це веб-сервіс, який займається моніторингом публічного web-у. За допомогою цієї послуги можна з легкістю зібрати, зберегти, проаналізувати всі потрібні інтернет-контенти, а саме: інформаційні портали, форуми, блоги, соціальні мережі. Після цього система автоматично вибирає з цих контентів потрібну інформацію та автоматично аналізує її зміст та всі прив'язані до неї коментарі. За допомогою Neticle можна отримати чітку картину інтернет - згадок про власну компанію, товар, послугу. Крім цього можна дізнатися більше про конкурентні компанії або ознайомитися з новими ринковими та промисловими трендами.

Що ж таке social listening?

Social listening - є важливою зброєю в арсеналі маркетологів. З його допомогою можна слідкувати як змінюється суспільна думка, стосовно певного продукту, послуги або компанії. А за допомогою функції моніторингу партнерів\клієнтів та конкурентів можна отримати не тількт повну ринкову картину їх дій, але й вчасно і ефективно згеагувати на активність конкурентних компаній. Аналіз відгуків та коментарів може бути корисним у багатьох сферах трудової діяльності, а саме у аналізі причин невдоволення клієнта, та в подальшому вирішенню проблем, які з цим пов'язані у ціннісному просуванню нових товарів та проектів, у створенні та проведенні успішних та вдалих маркетингових кампаній. Ідентифікація найпопулярніших порталів новин і блогів по даній темі, найгарячіших тем форуму і самих лідерів - все це представляє величезну перевагу в завоюванні цільової аудиторії.

ЯКЩО ВИ БАЖАЄТЕ БЕЗКОШТОВНО СПРОБУВАТИ НАШУ СИСТЕМУ, ПОПРОСІТЬ ДЕМО-ВЕРСІЮ, І МИ НЕГАЙНО ЗВ’ЯЖЕМОСЬ З ВАМИ.

Do you have a story, article or research about branding and social listening? Be our guest writer! How? Just download our guide here, write us and we'll publish your article.