Як ми використовуємо Neticle?

article illustration

Ми вже неодноразово займалися багатьма позитивними аспектами онлайн-моніторингу засобів масової інформації та аналізу думок з кількох різних тем. Зокрема ми писали про незвідані області ресторанного маркетингу, брендингу роботодавців та про нові тенденції відеоблогінгу. Сьогодні ви зможете подивитися з нового боку на те, як запровадити social listening в рабочий процес (workflow): ми розглянемо для чого використовує Neticle сам себе.

Цікаво, що вже раніше ми писали схожий допис у блозі, тоді ми були ще молодим старт-апом та розглядали як і в чому нам допомагає наша система . На сьогоднішній день можливості Neticle розширилися, тому ми з впевненістю можемо відмітити, що не залежно від своїх розмірів будь-яка фірма може полегшити свою роботу за допомогою медіа-моніторингу та аналізу. Що ж може бути цьому кращим підтвердженням, як той факт , що ми і самі користуємося у роботі власною розробкою та всіма її перевагами.

Maркетинг & PR

#контент-менеджмент
Мабуть ми не єдині в своїх переконаннях, що не легко в онлайн-просторі постійно оновлюватися та наповнювати новим змістом власні платформи, створювати нові контенти і, звичайно, завжди залишати свіжі дописи і новини. Саме тому з допомогою нашої системи ми постійно слідкуємо і моніторимо найкращі професійні та розважальні портали, топіки, тренди, меми, які є популярними в інтернеті. Завдяки цьому ми можемо першими реагувати на всі новинки і використовувати отриману інформацію для наповнення власних публікацій.

#репутаційний менеджмент \управління репутацією
Звичайно, усі публікації та коментарі про нашу діяльність ми повинні постійнго відслідковувати, адже нам не все рівно хто, що, де і в якому контексті говорить про нас. Для управління репутацією не достатньо продивлятися статистики Facebook и Google Analytics. Ми відслідковуємо всю інформацію, яка з’являється про нас , стежимо за тим, хто цитує наші статті, які відгуки пишуть про наші події, презентації і виступи та на яких платформах їх розміщують. Нам подобається першими дізнаватися про те, що нас згадують і миттєво реагувати на це.

#професійне середовище
Ми з радістю приймаємо участь у різних заходах, конференціях, професійних дебатах, які проходять в онлайн чи офлайн режимі. Саме тому ми слідкуємо за потенційними подіями, а також відслідковвуємо професійні Facebook-групи та інші форуми на яких ми можемо взяти участь у обговоренні цікавих нам тем.

SALES

#залучення клієнтів
Для залучення клієнтів крім класичного підходу ми використовуємо ще три додаткові методи. По-перше, ми отримуємо сповіщення про нові гранти, які з’являються в області медіа-моніторингу , дослідження ЗМІ та комунікацій для того, щоб бути інформованими про нові можливості, які стосуються безпосередньо нашої діяльності. По-друге, ми відразу отримуємо e-mail про появу на ринку нових фірм, агенств та консалтингових компаній , що дозволяє нам першими зв’язатися з ними і запропонувати їм співпрацю або партнерство. По-третє, ми першими отримуємо інформацію про появу нових вакансій у сфері медіа-аналітики чи інших схожих позицій, адже і в цих випадках ми можемо надати фірмам цінну допомогу.

#моніторинг конкурентів
Звичайно, для того щоб отримати більш порну картину про ринкову ситуацію нам не достатньо лише відстежувати і контролювати згадки про нас та вивчати появи можливих грантів та конференцій, але й слідкувати за діяльністю конкурентів. Саме тому, ми отримуємо e-mail про всі коментарі, статті, події, які стосуються наших суперників у момент їх публікацій.

#розвиток бізнесу
Недавно в австралійського Snickers з’явилася захоплююча розробка, у якій вони за допомогою social listening спостерігали за настроями споживачів на основі мережі Twitter. Коли web-настрої ставали похмурішими, тоді у режимі реального часу ціна продукту знижувалася. Динамічне визначення цін, засноване на social listening, досягло 30-ти мільйонного порогу, що зумовило підняття прибутку на 67 %. Подібні історії і новини з'являються в інтернеті кожного дня. Нам подобається відслідковувати їх за допомогою щотижневих розсилок. Це не тільки сприяє розвитку нашої подальшої комунікації та відіграє важливу роль у відкритті нових горизонтів та можливостей, а й допомагає у розробці продуктів та в бізнесі загалом.

HR-брендинг & розвиток бренду роботодавця

#пошук робочої сили
Ключовим елементом постійного розвитку є пошук кваліфікованої робочої сили. Використання порталів ваканцій часто потребує великих затрат . Останні декілька місяців ми шаленими темпами розширювали свою команду. Майже на кожній ділянці роботи у нас були і залишаються нові позиції . У нашій компанії пошук нових співробітників починається з дослідження, метою якого є дізнатися на яких платформах і сайтах активні потенційні працівники, де і як ми можемо отримати до них доступ, чим вони займаються і що їх мотивує.

#розвиток бренду роботодавця
Звідси вже лише один крок до брендингу роботодавця. Коментарі в форумах , групи у Facebook, відгуки до тематичних статей дають можливість дізнатися багато цінної інформації про потенційних робітників і все це без прямого запиту чи дослідження. При цьому ми отримуємо інформацію з “перших вуст”. Наприклад, при співпраці з нашими HR-партнерами йшла мова про доступ до розробників програмного забезпечення, але під час обміну думок багато роботодавців поділилися своїми думками та скаргами з різних тем, зокрема йшла мова і про літню відпустку. Звичайно, що ці питання є важливими і для нас, тому ми теж вчимося з кожного схожого дослідження , яке займається розвитком бренду роботодавця.

ЯКЩО ВИ БАЖАЄТЕ БЕЗКОШТОВНО СПРОБУВАТИ НАШУ СИСТЕМУ, ПОПРОСІТЬ ДЕМО-ВЕРСІЮ, І МИ НЕГАЙНО ЗВ’ЯЖЕМОСЬ З ВАМИ.

Do you have a story, article or research about branding and social listening? Be our guest writer! How? Just download our guide here, write us and we'll publish your article.