Як працює
neticle Social Listening?

Спробуйте і Ви!

Ми створили власні пошукові рішення, за допомогою яких можливе завантаження публічного веб-контенту, статей, коментарів, публікацій.
Наша система збирає дані з усіх загальнодоступних платформ - інформаційних порталів, форумів,Facebook, Twitter,Google+,Tumblrта зYouTube.
Моніторимо Інтернет в режимі реального часу. Ми здатні знайти новий контент за 10-30 хвилин.
У пошукових системах Neticle доступні print, радіо та телевізійні контенти .

Щоб віднайти релевантні згадки ми розробляємо ключові слова.
Це означає, що ми збираємо всі можливі варіанти написання слів, їх синоніми та записи слів з орфографічними помилками.
Наша система може віднайти всі згадки про цікаві для Вас бренди, персони, компанії, продукти та ринкові теми, а також допоможе змоделювати комплексні цілі дослідження.(Наприклад: чим цікавляться багатодітні мами в Інтернеті)

Знайдений релевантний контент оцінюється автоматично.
Віднайдені вислови оцінюємо балами від -3 до 3. Це називаємо індексом думки.
Бали, які отримали ключові слова - сумуються. Так можна, наприклад, дізнатися, які відгуки були про компанію Coca-Cola у коментарях.

Наша система розпізнає заперечення та їх дублювання у аналізованих висловах.

Розпізнаємо вислови, які містять іронію.

При потребі ми можемо персоналізувати базовий алгоритм, для того щоб він краще пристосовувався до висловів, які стосуються певної області Вашої діяльності(наприклад: газ, корінь, король).

Нам вдалося створити алгоритм, який є лідером ринку по своїй точності. Даний алгоритм дає результати, які максимально наближені до людських.
Якщо дві різні людини "вручну" оцінюють тисячі різноманітних текстів, визначаючи серед них позитивні, негативні та нейтральні, тоді їх думка збігається лише у 82%. Це зумовлено людською суб’єктивністю. Наша система теж досягає цих результатів.

Окрім відгуків, ми автоматично можемо розпізнавати текст.
Якщо ми підсумуємо знайдені сайти, теми, особи та бренди, а також відгуки, які з ними пов'язані, то отримаємо дуже корисні звіти та аналізи.

За допомогою простої комбінації клавіш, можна дізнатися про які послуги говорять інтернет-користувачі та порівняти їх.
Наприклад, тут 6-е місце займає онлайн поверхня.
Особлива активність спостерігається в одній із компаній, і в багатьох випадках вона носить негативний характер. Варто спробувати з'ясувати, чому.

Графік згадок показує ,які теми зустрічаються найчастіше з заданими ключовими словами, як часто вони зустрічаються разом відповідними поняттями, які позитивні і негативні відгуки до них відносяться.
На даному прикладі бачимо, що у клієнтів були проблеми з організацією роботи служби онлайн-сповіщень.

За допомогою індексу веб-думок можемо відстежувати еволюцію творення думок та відгуків у Інтернет.Ця діяльність стає можливою задопомогоюфункції Індекс відгуків.
Якщо інтернет-користувачі виражають позитивні думки в мережі – індекс росте, якщо негативні – падає.

Кожну діаграму ми маємо можливість дослідити у системі Neticle.
Таким чином, детальні значення дають можливість проаналізувати та зрозуміти причину позитивного або негативного результату.

Зв'яжіться з нами!

Адреса:
Web-Monitoring Ltd.
Registration number: 42256028
Represented by: Vadim Dubovik

Штаб-квартира:
1213 Budapest, Vető utca 10.

Photo of Максим Потімков

Максим Потімков

Регіональний менеджер
maxim@neticle.com
+380 50 462 08 53

Photo of Вадим Дубовик

Вадим Дубовик

Директор з продажу
vadim@neticle.com
+380 67 748 94 45

Photo of Bernadett Kiss

Bernadett Kiss

Online Marketing
bernadett.kiss@neticle.com
+36 30 352 6707

Photo of Péter Szekeres

Péter Szekeres

Co-founder & CEO
peter.szekeres@neticle.com
+36 70 701 6488